hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stella Artois Legere bevezető parti

hirdetés


Egriné Matisz Tünde, a Rowland pr ügynökség vezetője, Kónya Viktor, a Borsodi Sörgyár marketingmenedzsere, Derek Hopkins, a Borsodi Sörgyár vezérigazgatója és Szemán Gábor, a Stella Artois márkamenedzsere


Békefi Dóra, a Maxima fotósa, Héber András, a UPC marketingkommunikációs menedzsere és Vécsei Juli, a Klorofill reklámügynökség, vezető tervezője

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés