hirdetés
hirdetés

Stresszlabdákkal gerillázik a Universal Channel

2010-09-02

360 fokos kampánnyal, gerillaakciókkal, Facebook-oldalakkal és bloggal vezeti be Magyarországon a Hallmark csatorna név- és márkaváltását a Universal Networks International. A kampány összértékét nem tudni.

A korábbi célközönségénél fiatalabbakat is és több férfit szeretne megcélozni a szeptember 3-án, pénteken este 8 órakor Universal Channel névre váltó és megújult arculattal, valamint új tartalmakkal jelentkező Hallmark tévécsatorna. Az új, szélesebb célcsoport a 25 és 44 év közötti korosztályt és a nemek kiegyenlítettebb arányát jelenti az eddigi döntően női Hallmark-közönség helyett – derült ki a Universal Networks International (UNI) szerdai, az új csatornát bemutató sajtótájékoztatóján.

Tévészpotok a konkurencián

Mint Fodor Szilárd, a UNI-t is magában foglaló NBC Universal magyarországi marketing- és pr-feladatait koordináló Vízió Média menedzsere elmondta, a bevezető kampány az előkészítő szakasz után szeptember 3-ától egy hónapon át fut. A közterületi, rádió- és sajtóhirdetések mellett az atl-kampány részeként a konkurens csatornákon, és egyéb tematikus adókon is futtat tévészpotokat a csatorna, összesen egy hónap alatt mintegy ezer szpotot. Ezen túl megjelenik a mozikban is: a Charlie St. Cloud halála és élete című film előtt, amelyet az anyacéghez tartozó Universal Pictures forgalmaz.

A bevezető kampány kreatívja
A bevezető kampány kreatívja

Az atl-kampány mellett a csatorna együttműködést kötött az Axel Springer kiadóval az októberi Glamour Napok támogatására, továbbá direktmarketing-kampányt indított az előfizetőknek a kábelszolgáltatókon keresztül, és számos merchandize-termékkel állt elő. A bevezetésnek van pr-támogatása, és online megjelenése is: a sorozatokról egy órával a premier előtt pop-up bannerek jelennek meg hírportálokon, mint például a Freemailen vagy a Femina.hu-n. Az Universalchannel.hu honlap egyelőre még nem készült el véglegesen, innen az érdeklődőket a csatorna Facebook-oldalára terelik, ahonnan mindegy egyes sorozathoz külön Facebook-oldalhoz lehet eljutni. A sajtónak külön blog is készült Universalchannelmagyarorszag.info címmel, amely a Tumblr-en fut.

Sibi Cole reklámidő-értékesítési igazgató és Fodor Szilárd, az NBC Universal marketing- és pr-ügyeit koordináló Vízió Média menedzsere
Sibi Cole reklámidő-értékesítési igazgató és Fodor Szilárd a stresszlabdákkal (További képekért kattintson!)

Lesznek még változások

Szeptember 1-je és 3-a között a főváros járókelői találkozhatnak az Universal Channel gerillaakcióival: speciális helyeken három méter magas gumilabdák próbálják őket meglepni, máshol – például a Moszkva téren – sok-sok kisméretű színes stresszlabdát adnak át a járókelőknek a promóterek. A csatorna egyik új kulcssorozatának tartott Kékpróbát pedig rendőrruhába öltözött hoszteszek promotálják három csapattal, hat nagy kereszteződésben rotálva.

Stresszlabda-osztogatás a Moszkván
Stresszlabda-osztogatás a Moszkva téren

A pr-feladatokat a Weber Shandwick látja el, a rendezvényszervezést a HPS, a médiavásárlást a Group M cégek tagjai (a Mediaedge:cia és a Mindshare), a médiatervezést az Allison Group végzi. Mint azt Fodor Szilárdtól megtudtuk, közép-hosszú távon sor kerülhet az UNI másik Magyarországon elérhető csatornája, a Movies24 újramárkázására és átnevezésére is. Jelenleg az NBC Universal nyolcvan százalékban a General Electric, húsz százalékban a Vivendi tulajdona.

Az új csatorna együttműködésben az Universal McCann médiaügynökséggel a debütálás napján este 8 órától hajnal 1-ig sorra kerülő reklámblokkokban az Universal McCann ügyfeleinek reklámszpotjait adja.

Lausek Esther

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés