hirdetés
hirdetés
hirdetés

Superbrands - csúcstalálkozót szervez

A Superbrands Magyarország egy szemináriumon mutatja be a Superbrands minősítés felhasználásának kommunikációs lehetőségeit.
hirdetés
A tavaly indult program hazai képviselői, a PrintXBudavár és a Sanoma, valamint a projekt pr-ügynöksége, az Edge Communications június 22-én több szupermárka tulajdonosának bevonásával csúcstalálkozót szervez. A szeminárium célja, hogy a márkatulajdonosok nemzetközi és hazai példák segítségével megismerjék, milyen kommunikációs lehetőségek rejlenek a Superbrand státusz elnyerésében.

A Superbrands Szeminárium 2005 elnevezésű eseményen előadást tart többek között Stephen Cheliotis, a Superbrands angliai marketingigazgatója és Serényi János, a McCann Erickson ügyvezető igazgatója, aki a Superbrands Szakértői Bizottság magyarországi elnöke is egyben. Az előadásokat követő panelbeszélgetésen Mong Attila, a Manager Magazin főszerkesztője vezetésével a Mol, az OTP Bank, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra, a Magyar Turizmus és a Hungexpo kommunikációs vezetői azt vitatják meg, hogyan válhat egy magyarországi szupermárka nemzetközivé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés