hirdetés
hirdetés

Sylva, DDB - döntősök a Eurobesten

2006-12-05
Idén két magyar hirdetés került a Eurobest Awards döntőjébe: egy Nikon és egy McDonald’s reklámért izgulhat a szakma.
Közzétették az európai kreatívok idei versenyének shortlist-jét, amelyen két magyar ügynökség szerepel. A Golden Drum után az Eurobesten is a döntőbe jutott a Sylva gondozásában készült Rabbit című print, amely a Nikon megbízásából készült. A magyar ügynökségek közül a legjobbak között van a DDB Budapest is, amely a McDonalds-nak készített Can című szpottal jutott tovább.

A 19-dik alkalommal megrendezett Eurobest fesztiválon a zsűri 4907 munka értékelése után állította össze a döntősök listáját. A hat kategóriában összesen 922 alkotás jutott a verseny második körébe.

A tévé/mozi kategóriában 161 munka versenyzik, a printek közül pedig 311 reklám esélyes a díjra. A döntőben van még 202 közterületi, 32 rádió, 109 interaktív és 107 DM reklám is.
A közép-kelet-európai régióból hat országból összesen 14 hirdetés került a döntőbe, a legesélyesebbek négy munkával a román ügynökségek. A szlovénok három, a csehek, a horvátok és a magyarok két-két hirdetéssel, a lengyelek pedig egy reklámmal képviselik országukat.

A számok törvénye alapján a verseny nagy esélyese Németország, ugyanis 227 német alkotás jutott a második körbe. A francia ügynökségek összesen 130 munkával lettek döntősök, a harmadik helyen pedig 108 hirdetéssel Svédország áll. Az Egyesült Királyságból 96, Belgiumból pedig 77 munkát értékel majd a zsűri.

Idén a kategóriák győzteseit és az Eurobest Év Ügynöksége díj nyertesét december 7-én hirdetik ki..
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés