hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szakmai vezetőt nevezett ki a NetAktív

A szakmai munka felügyeletére egy új vezető pozíciót hozott létre a NetAktív. Az ügynökség az eddigi vezető ügyfélkapcsolati menedzserét, Siket Lórántot nevezte ki a posztra.
hirdetés

A NetAktív újonnan hozta létre a szakmai vezető pozíciót, amelyet Siket Lóránt tölt be.

A szakember 2005 óta dolgozik az ügynökségnél, kezdetben ügyfélkapcsolati junior menedzser volt, majd az elkövetkező három évben több munkakörben és egyre nagyobb szabású projekteken dolgozott. Végül vezető ügyfélkapcsolati menedzserből nevezték ki szakmai vezetőnek.

Siket Lóránt évek óta dolgozik a Coca-Cola Magyarország kampányain - a Coke Club programkommunikációján, illetve újabban a Coke Zero bevezető kampányán, valamint hozzá tartozik a K&H kis- és középvállalkozások felé irányuló pr- és CSR kommunikációja.

Szakmai vezetőként az eddigi feladatain túl az ügynökség egyéb projektjeinek tervezése és végrehajtásuk felügyelete tartozik majd feladatai közé.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy az ügynökség egyelőre nem nevez ki szakembert a megüresedett vezető ügyfélkapcsolati menedzseri posztra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás