Szalai Annamária a Reklámkonferencián
2010-09-14
Egerszalókon rendezik idén az MRSZ hagyományos Reklámkonferenciáját. Az eseményen a racionalitás és az emóció köré csoportosulnak a témák, melyekből egy rövid kivonat olvasható alább.
Az idei egerszalóki Reklámkonferencia címének, az „Emorációnak” megfelelően igyekeztek eltérő mentalitású és különböző területeken működő előadókat hívni a program szervezői.
Szeptember 28-án délelőtt, a plenáris ülésen ott lesz Rubik Ernő feltaláló, Felcsuti Péter, a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Jelenits István piarista szerzetes, író és tanár, illetve az Alternatív Közgazdasági Gimnázium igazgatója, Horn György is.
A délutáni programok közt szerepel egy workshop Mányai Csabával, az emocionális vonalat Hargitai Lilla Emberszabás című szekciója, a racionalitást a new business-ről szóló Pető-Dickinson Andrea-féle szekció jelenti. Az este főprogramja a Golden Brain díjátadója lesz, melyet buli követ.
Másnap, 29-én Simon Attila vezetésével a dizájnról fognak beszélni Mikko
Kamarainen, a finn Provoke ügyvezetője, Davor Bruketa-Nikola Žinić páros, akik a nevüket viselő dél-kelet-európai fesztiválkedvenc ügynökség vezetői.
Mindeközben a marketingeseket érintő munkaerő-piaci, tudásbeli és nyelvhasználati kérdéseket vizsgálja Szigeti Péter és Román Balázs, a Kreatív Magazin és a Kreatív Online főszerkesztői. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tagozatainak emóciót és rációt is érintő előadásait pedig Mezriczky László MRSZ-elnök vezeti.
Ebéd után médiás témák következnek, jelen lesz Szalai Annamária, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nemrégiben kinevezett elnöke, ezzel egyidőben pedig a másik teremben Papp-Váry Árpád szekciójában a kkv szektor marketingszokásait és -költéseit térképezik fel.