hirdetés
hirdetés
hirdetés

Százezer példányos magazin Juszt László kiadásában

Rejtélyes ügyek – ügyes rejtélyek az Írott Kriminálisban

Írott Kriminális címmel új, heti bűnügyi magazin jelent meg márciusban az Europrospekt Kft. gondozásában. A kiadó tulajdonosa Juszt László, a Magyar Televízió Kriminális című műsorának házigazdája. „Elég, ha a bűnügyi tévéműsor nézőinek öt százaléka megveszi a hetilapot, máris elkelt mind a százezer példány” – közölte érdeklődésünkre Juszt László.
hirdetés
„Miért találja meg a Kriminális előbb a bűnözőket, mint a rendőrség?” – tették fel a kérdést január végén Juszt László műsorában Pintér Sándornak. A belügyminiszter így válaszolt: „A Kriminálisnak jobbak a kapcsolatai az alvilágban, mint a rendőrségnek.” Ez a rövid párbeszéd is garanciát jelenthet arra, hogy az új bűnügyi hetilap „belső”, különleges információkra támaszkodhat majd.

Az Írott Kriminális 32 színes, A4-es oldalon jelenik meg. A hirdetőknek egy színes oldal tarifaára 400 ezer forint. „Hagyományos együttműködő partnerünk a Hungária Biztosító, valamint gépjármű-forgalmazó és biztonsági cégek” – sorolta el a hetilap első számú reklámozóit Juszt László. Véleménye szerint a bűnügyi magazin olvasótáborát elsősorban a Kriminális nézői alkotják majd. A tévéműsort többségében 19–49 év közötti, általános, illetve középiskolát végzett emberek nézik. Talán kevesen gondolták volna, de a Kriminális felmérései szerint nézőik 52 százaléka nő. Az Írott Kriminális klasszikus, rovatrendszerű lap lesz, ahol azonban lesznek folytatásos krimik, képregények is. A rovatok címei árulkodóak: ”Rejtélyes ügyek – ügyes rejtélyek”, „Sokkoló”, „Ügyvédek fóruma”, „A Kriminális vállalja”, „Így védekezz!” (érték- és jogvédelem).

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés