Százhúsz milliós zöldtendert hirdettek
A hulladék érték elnevezésű kampányához keres kommunikációs partnert az Öko-Pannon. A szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő kampány stratégiájának, kreatívjainak, médiatervezésének és –vásárlásának becsült értéke nettó százhúsz millió forint.
A sikeres pályázathoz az elmúlt három évben legalább két, összesen húszmilliós értékű hasonló munkát kell felmutatni, amelyek közül legalább egynek társadalmi célúnak kell lennie. A legnagyobb volumenű ilyen munkáról a megrendelő fél igazolására is szükség van a pályázati anyagban. Az elmúlt két évben elvégzett országos médiatervezési, grafikai és nyomdai előkészítési referenciát is várnak a kiírók.
A nyílt pályázatra december 10-ig lehet jelentkezni, eredmény pedig december 14-én lesz. Az ajánlatokban 60-as súlyszámmal veszik figyelembe az ajánlott árat, és 40-essel a kialkudott médiakedvezményeket.
A nyertes pályázó 2010 áprilisáig láthatja el a feladatot, amelynek része tévés, rádiós, nyomtatott és köztéri reklámok tervezése, kivitelezése és a felületek vásárlása.