hirdetés
hirdetés
hirdetés

Százhúsz milliós zöldtendert hirdettek

Tévében, rádióban, sajtóban és közterületen fut majd az az országos kampány, amit az Öko-Pannon tendergyőztesének kell terveznie és kiviteleznie. A nyertes jövő áprilisig dolgozhat a zöld médiafeladaton.
hirdetés

A hulladék érték elnevezésű kampányához keres kommunikációs partnert az Öko-Pannon. A szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő kampány stratégiájának, kreatívjainak, médiatervezésének és –vásárlásának becsült értéke nettó százhúsz millió forint.

A sikeres pályázathoz az elmúlt három évben legalább két, összesen húszmilliós értékű hasonló munkát kell felmutatni, amelyek közül legalább egynek társadalmi célúnak kell lennie. A legnagyobb volumenű ilyen munkáról a megrendelő fél igazolására is szükség van a pályázati anyagban. Az elmúlt két évben elvégzett országos médiatervezési, grafikai és nyomdai előkészítési referenciát is várnak a kiírók.

A nyílt pályázatra december 10-ig lehet jelentkezni, eredmény pedig december 14-én lesz. Az ajánlatokban 60-as súlyszámmal veszik figyelembe az ajánlott árat, és 40-essel a kialkudott médiakedvezményeket.

A nyertes pályázó 2010 áprilisáig láthatja el a feladatot, amelynek része tévés, rádiós, nyomtatott és köztéri reklámok tervezése, kivitelezése és a felületek vásárlása.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés