hirdetés
hirdetés
hirdetés

SZDSZ – lehullt a lepel

Az SZDSZ január 28-i sajtótájékoztatóján bemutatta választási kampányának vizuális és technikai elemeit.
hirdetés
Magyar Bálint ügyvivő elmondta, hogy pártja az egyenes beszédet és a beszédes képeket állítja kampánya középpontjába. A motívumok elsősorban a Fidesz és a MIÉP kapcsolatáról fejtik ki az SZDSZ véleményét. A párt tervei szerint a választásokig minden hétfőn bemutatnak újabb és újabb reklámanyagokat.

Az aktuális plakát, a szkinhedekre utalva, egy garantált hajhullást ígérő sampont „népszerűsít” Orbán Viktor kormányfő és Csurka István MIÉP-elnök arcképével. A következő héten olyan motívum lesz látható, amelyen egy üdítősüvegen egy „Fidesz egyenlő MIÉP light” felirat olvasható. Az SZDSZ a kampány keretében megújította internetes honlapját is, amelynek célja, hogy a mondanivalóját könnyen és gyorsan eljuttathassák a választópolgárokhoz, továbbá lehetőséget ad az embereknek arra, hogy megfogalmazhassák véleményüket.

A kreatív anyagokat az SZDSZ házon belül készíti, külön erre szakosított munkatársakkal, de ügynökségi részről külső tanácsadók véleményét is kikéri. Az elkészült motívumok a köztér mellett valószínűleg a sajtóban is megjelennek majd.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés