hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szemtől szemben

A kiélezett verseny ellenére elismerik egymás értékeit a rivalizáló cégek

Van, aki belátja, van, aki tagadja, de mindenkinek vannak vetélytársai. A Kreatív utánajárt annak, hogy ki mihez kezd a helyzettel. Bár van, ahol tilos kimondani a konkurens cég nevét vagy a riválisra jellemző színben megjelenni egy üzleti tárgyaláson, a cégvezetők többsége elismeri versenytársainak érdemeit. Sőt legtöbbször tanulnak tőlük. A dolgozók – saját bevallásuk szerint – a konkurenciához csak a legvégső esetben szerződnek ugyan, hazánkban korántsem ismeretlen a „levadászás” fogalma: gyakori eset, hogy a vetélytárs cég vezetőjétől reméli felemelkedését egy-egy vállalat. A lojalitás ugyanakkor mindenkit a saját márka dicsőítésére késztet, a legtöbben nincsenek bajban, ha a konkurens előnyeit kell felsorolni. A Kreatív egy-egy szektor riválisait szembesítette egymással.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés