hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szép szponzorfilmet készített Michelisz Norbertnek a MOL

A MOL-csoport lesz idén is a Nemzetközi Túraautó Világbajnokságon (WTCC) induló magyar pilóta, Michelisz Norbert főszponzora. A támogatáshoz a Greenroom készítette az imázsfilmet, emellett a teljes online kommunikációt is az ügynökség viszi.

hirdetés

A film a közlemény szerint az elkötelezettségről, és a gyerekkori álmok megvalósulásáról szól, melynek Michelisz Norbert a főszereplője. A film üzenete, hogy a legnagyobb tehetségeknek is szükségük van a támogatásra – szülőktől, szurkolóktól, szponzoroktól - a siker eléréséhez, jelen esetben a MOL- csoporttól. Az imázsvideónak tegnap volt a premierje a szponzorációs program Facebook oldalán.




Stáblista
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Kreatív koncepció: Mankovits Marcell
Rendező: Mankovits Marcell
Rendezőasszisztens: Lavro Ferenc
Gyártásvezető: Ágoston Mirabella
Felvételvezető: Wéber Krisztina
Produkciós asszisztens: Sváb-Kovács Szilveszter
DOP: Győri Márk
Focus puller: Kasza Gábor
Kameratechnikus: Német Gábor
Fővilágosító: Simon József
Jelmez: Nikolics Réka
Smink: Szilágyi Dia
Haj: Mogony Brigi
Látvány: Palánki Hedvig
Vágó: Knapp Dávid
Zene: Krajczár Péter
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés