hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerencsétlenkedés

Újabb órás reklám a Szerencsejáték Rt.-től

Hihetetlenül rosszul sikerült a Szerencsejáték Rt. óránkénti nyereményeket népszerűsítő kültéri kampánya.
hirdetés

Nem a „nyeremény minden órában” szövegű reklámfilmek újabb darabjáról lesz szó a továbbiakban. Azokat nem láttam, mert görcsösen a távkapcsoló után nyúlok már az első filmkocka láttán.

Az óriásplakát elől azonban nem sikerült ilyen könnyen elmenekülni, a zöldre várakozva jobbra néztem, és a házfalon, tőlem három méterre éktelenkedett a fájdalmasan régóta kínzó kampány kültéri darabja. Elfordulhattam volna, de inkább megvizsgáltam a szörnyet.

Mondjuk hiába, mert elolvasni nem tudtam a sok-sok apró betűs szöveget, amely egyébként – mint később közelről megnézve láttam – a dátumokat és a nyeremény összegét tartalmazta. Az viszont azóta is foglalkoztat, mi az oka annak, hogy a „Lesz minden órában nyeremény” – egyébként szép, kerek magyar mondat – első szavát fehérrel, a többit pedig feketével írták. És ez csak az egyik kérdés. Szintén nehezen értelmezem a plakát bal oldalán ugrókötelező, rettenetes ruhába öltöztetett modellt. Vajon milyen art directori gondolat illesztette őt a képre? A legaranyosabb egyébként a csak néhány méterről olvasható szövegsorok feletti körben elhelyezett grafika, amelyről egyszerűen nem lehet megállapítani, hogy mit ábrázol, csak kétszázszoros nagyítással: egy köteg tízezres és a lottó, puttó vagy ki tudja, milyen szelvényeket, hogy megértsük: szelvény egyenlő sok pénz.

Biztos, hogy a szerencsejátékokat faliújságon kell hirdetni? Nemcsak egyszerűen arról van szó, hogy ki kellene találni valamit, ami miatt mindenki odanéz, és rögtön eszébe jut róla, hogy sokat nyerhet, ha vesz egy szelvényt? Lehet, hogy nem vagyok célcsoport – pedig vettem már lottószelvényt – de engem a kis karikákban nagyítóval észlelhető autók fotója, az otthonkában ugrókötelező modell, a köteg tízezres látványa nyakon öntve tízezer karakter szöveggel nem győz meg. Nem rohanok a lottózóba, hanem nagyon messzire elkerülöm. Osztályzata: 1

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés