hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szereplőválogatás az Iwiw-en

A LifeNetwork 2030 című valóságshow-ja hat celebet és hat civilt fog megöregíteni húsz évvel, majd megpróbálja őket életmódváltásra bírni.
hirdetés

A 2030 című Iwiw-alkalmazásra építve indít valóságshow-t a LifeNetwork. A csatorna programigazgatója, Hámori Barbara elmondta, hogy tévén, neten, mobilon is követhető sorozatról van szó - írja az Origo.

A 2030 című műsorra 4500-an jelentkeztek szereplőnek az Iwiw-en. A hatrészesre tervezett műsor alapkoncepciója, hogy minden adásban egy celebet (köztük Árpa Attilát és Tóth Gabit) és egy civilt „megöregítenek" húsz évvel. Egy öttagú orvosi csapat alaposan kivizsgálja majd a szereplőket, hogy a jelenlegi életmódjuk alapján rendes képet kapjanak a személyekről. Ekkor készül egy kép, amely bemutatja, ha így élnek tovább, hogyan fognak kinézni 20 év múlva.

A szereplők 22 napon keresztül próbálják majd megváltoztatni életmódjukat: leszokni a dohányzásról, az alkoholról, a bulizásról, és egy egészségesebb életmódot folytatni sok alvásssal, sporttal és normális étrenddel. Bő három hét után visszamennek a zsűrihez, és ekkor új képpel szembesülnek: hogyan néznének ki 20 év múlva, ha az orvosok által javasolt utat járnák.

Az első adás május 14-én, péntek este 9 órakor kezdődik.

(forrás: origo)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés