hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szervezett támadás a médiatörvény ellen

Kiszámíthatóbb médiatanácsot, hatékonyabb szervezetet vár Szalai Annamária, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) frissen kinevezett elnöke. Az új hatóság legfontosabb feladataként az állampolgárok védelmét és a piacfelügyeletet jelölte meg. A médiafelügyeleti rendszer csak ősszel tud végleges formájában kiépülni.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A médiatörvény pedig"szervezett" támadás a médiaszabadság ellen,példátlan az EU-országok gyakorlatában!Szalai Annamária azzal érdemelte ki funkcióját,hogy szívós,
egy évtizedes munkával minden törvényes és törvénytelen eszközt bevetett az ORTT tevékenységének megbénításáért,szövetségesként felhasználva mindenféle
ismeretlen és annak álcázott jobboldali "civil" szervezetet is.Ezzel sikerült azt a látszatot keltenie,hogy a "régi struktúra elavult",hogy "baloldali médiafölény"
érvényesül a szervezetben,vagyis az ORTT egy impotens szervezet és majd jön a ő,az erőszakos Szalai Annamária és ad a médiaszabadságnak... Hát uraim,ez történt!

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés