Szexi csajok és baltás gyilkos a Post-it Waron
A Post-it Waron harcoló csapatok egy része már az utolsó üzentét küldi, míg mások most indultak el a harcba. A Múzeumok Éjszakájára a Ludwig Múzeum is gigantikus post-it felülettel készül.
Több hadszíntéren zajlik a Post-it War, bár már több csapat az utolsó hadüzenetét küldte. A Kreatív, az Effektív-Art és a 3M közös versenye június 20-ig várja a jelentkezéseket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre, az összes nevezést csak június 21-én mutatjuk meg a Kreatív Online-on egy nagy anyagban. Szavazni folyamatosan lehet.
A Café Communications elküldte a végső leszámolást.

A szavazás lezárult!
"Mint a videóban is látható, specialistáink hatástalanították a Café által küldött kezdetleges bombát és halálfejet. Egyben hasznos muníciót is megtakarítottunk - a két tucat sárga postitot leszámítva mind Vigyori Fej, mind Café Szippantó Fáni kapott anyagból készül." - üzente a Café múltkori támadására a Kirowski Isobar.
A szavazás lezárult!
A Schneider & Saltz kultúrát csempészett a háborúba, pécsiként Vasarely-t hívták segítségül.

A szavazás lezárult!
Az Up csapattagoka hadba hívó szóra nem a barikádokra, hanem titkos bunkerbe vonultak, ahol előállították a post-it harcosok számára a tökéletes fegyvert, a Postit-up.com-ot. A fegyverszállításból meggazdagodott Up-osok jelenleg ismeretlen helyen tartózkodva élvezik a roppant post-it vagyont, dorbézolásukról néhány fotó a birtokunkba került.

A szavazás lezárult!
Időközben a Ludwig Múzeum is beszállt a háborúba: a Kreatív úgy tudja, hogy az Up fegyverével, vagyis a Postit-up.comon elérhető alkalmazás segítségével készülő gigantikus post-it képet a Múzeumok Éjszakáján, június 16-án lehet megnézni. A múzeum Robert Mapplethorp Ken Moody and Robert Sherman című fotójának post-it változatát készíti el.

A háborúban igazán aktív Factory Creative Studio még utoljára lecsap egy videóval, dr. House-zal és Jack Nicholsonnal.

A szavazás lezárult!
"Ugyan Jack-et elrabolták, de kiszabadult…»ELMENT VADÁSZNI…« Lehet, hogy holnap majd nálatok kopogtat? Háború ON!" - fenyeget az Avalanche Kreatív Ügynökség.

A szavazás lezárult!
A 42 Digital ezen a héten Wonderwomannel és Wonderdoggal is találkozott.

A szavazás lezárult!
"Üzenetünk 3 m 46 cm széles és 3 m 26 cm magas. Készítése közben a legnagyobb ellenségünk a tériszony és a szél volt, ezért tartott ilyen sokáig, de nem hagytuk magunkat, csakis a győzelemre gondoltunk közben. Az üzenet magáért beszél. Az nevet, aki utoljára nevet!" - írta a Binga Kreatív Kommunikációs Ügynökség.

A szavazás lezárult!
Az Adamsky ezzel lépett be a háborúba.
A szavazás lezárult!
Az A-Team elérkezettnek látta az időt, hogy belépjen a háborúba Stíluskonfliktus című pályaművükkel. Céljuk az ellenség összezavarása.

A szavazás lezárult!
A BG Digital a duck-hunt nevű klasszikus játék téma köré építette anyagát.

A szavazás lezárult!
A Havasweb azt üzeni, hogy bejelentkező csapásuk csak bemelegítés volt, most kisfilmjükkel kívánják az őrületbe kergetni ellenfeleiket. "Sose tudhatjátok hol vagyunk, mindig nézzetek a hátatok mögé!" - kiáltják.
A szavazás lezárult!
Háborús felek
Myrtis Creative
Budapest
Bee Group Hungary
Budapest
Dlight
Szentendre
HPS Group
Budapest
Schneider & Saltz
Pécs
Euro RSCG
Budapest
Kirowski Isobar
Budapest
Art Média
Budapest
Hírek Média
Budapest
McCann Erickson
Budapest
Avalanche
Budapest
Ebola
Budapest
Adamsky
Budapest
DDB
Budapest
Initiative-Brand Connection
Budapest
Raygun
Budapest
Bemind
Veszprém
Binga
Szeged
Factory Creative Studio
Szeged
4BRO
Budapest
Café Communications
Budapest
Salt Communications
Budapest
UP
Budapest
We Love Kreatív
Budapest
Grey
Budapest
Bögrecast
Budapest
Hypnosia
Budapest
42 Digital
Budapest
VM.Komm
Budapest
Artvertising
Budapest
Focus Creative
Budapest
BG Digital
Debrecen
Cyberdürer
Budapest
Wanadis BTL
Budapest
A-Team
Békéscsaba
Addict Interactive
Budapest
Carnation Group
Budapest
Creative Content
Budapest
POS Services - Season Promotion
Budapest
Havasweb
Budapest
Stroke Kommunikáció
Budapest
Ludwig Múzeum
Budapest
Etikai kódex (játékszabályzat) |
![]() A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 28. A pályaművekről készült fotókat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre várjuk június 20-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.) A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 22-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 28-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja. |