hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget

Máltai kirándulás a Blikk-kel

Máltára utaztatta üzleti partnereit egy napra a Blikk bulvárlap.
hirdetés
A rutin üzleti partikat már sokan unhatják, de úgy tűnik, a Blikk ötlete elég különlegesnek bizonyult ahhoz, hogy a reklám- és marketingkommunikációs szakma krémje, mintegy 150 szakember részt vegyen a kiránduláson. Elég csak elgondolni, mi történt volna a magyar reklámszakmával, ha ez a gép lezuhant volna a tenger felett.

Kántor Zsuzsa és Horváth Szilvia a MindShare-től

Miczinkó Katalin hirdetési igazgató, Morvai Zoltán lapigazgató, Pallagi Ferenc főszerkesztő a Blikktől

Csoportkép

Veres Viktor, Blikk, Balázs Gábor és Barnóth Zoltán PanMedia, Mark Hamilton Universal McCann
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés