Sziget Fesztivál – önálló márkanév
2002-03-07
A Pepsi és a Sziget Kft. között 1996-ban kötött és 1999-ben három évvel meghosszabbított együttműködési szerződés 2001-ben lejárt, ezért a nemzetközi gyakorlathoz igazodva a rendezvényszervező iroda vezetői kidolgoztak egy új szponzorációs struktúrát.
Az üdítőital gyártó főszponzorként továbbra is a Sziget Fesztivál mellett marad, sőt az eddigieknél nagyobb mértékben igyekszik az esemény nemzetközi ismertségéhez hozzájárulni, vagyis idén először a közép-európai régióban a Pepsi saját marketingprogramjaiban is népszerűsíti az eseményt. A Pannon GSM éves szponzorációs összköltségvetésének több mint felét idén a Sziget Fesztivál és a Sziget Kft. más rendezvényeinek támogatására fordítja.
A mobilcég rendezvény iránti fokozott érdeklődését az is indokolja, hogy a statisztikák szerint a szigetlakók 73%-a rendelkezett mobiltelefonnal. Vélhetően ez a szám ebben az évben tovább emelkedik – nyilatkozta Suba János, a Pannon GSM sajtó és információs igazgatója.