hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szigeten

A Human Telex (HTX) BTL ügynökség a Sziget Fesztivál hetére, augusztus elejére időzítette ügyfélpartiját.
hirdetés

A szervezés előnye az volt, hogy miután a HTX irodája a Hajógyári-szigeten található, este egy könnyű sétával át lehetett jutni a koncertekre is. Az egész buli legnagyobb kunsztja mégis az volt, hogy az ügynökség az irodája előtti kertben saját főztjével, grillételekkel és pörkölttel kényeztette vendégeit.

Várnai Szabolcs, a Human Telex csoport elnöke és Zappe Dávid, a Pilsner Urquell márkamenedzsere

Hajnal Tamás, a HTX ügyvezető igazgatója, Boródi Tamás, az Algida impulz termékeiért felelős márkamenedzsere, Bábosik Ervin, a HTX  account igazgatója, Aba Judit, a HTX accountja és Hegedűs Pál, az Algida marketingcsapatának munkatársa

Bal oldalt: Sajó Ágnes és Sántha Tamás, a Dreher marketingosztályáról, jobb oldalt: Marecskó Attila, szintén a Dreher marketingese és Udvarev Rita, a HTX Dreher-accountja

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés