hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szíj Melinda kinőtte a kardigánját

Tegnap a toronymagas esélyes távozott a Megasztárból. Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője nem érti, miért most és miért így.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kicsit megkésve, de érvényesen Sixx ugyanerről: comment.blog.hu/2010/12/13/szij_melindat_is_bedaralta_a_tv2_mediagepezete
#
Volt egy szakma: kommunikáció, tömegkommunikáció!
Lett belőle egy másik: manupuláció, tömegmanipuláció.

"Virág sincsen, Te sem vagy már. Miért hagytuk, hogy így legyen?"

Azért jó ez a cikk, mert ilyen gondolatokat (is) ébreszt.
Ideje ráébredni: "Láss, láss, láss, ne csak nézz!"

Ilyeneke a 60-70-es években énekelt az Illés zenekar. És ma uyganoylan pontosan "ülnek" a sorok! Nem furcsa! Nem kéne erre (is) felfigyelni??!!
Merre megyünk?? Hová jutunk?? ("Bár tudnám, hova, de hova, de hova, de hova jutok!")
#
A hangja szép. Ok. De azon kívül? Semmit nem tanult ezalatt az idő alatt. Úgy megy, mint egy kacsa. Úgy használja a szőlőzsírt, hogy az embernek az a benyomása, hogy
tiszta nyál a szája! A kék kardigánról, meg a krumplis szatyorról már nem is beszélve! Egy kicsit sem volt hajlandó úgy viselkedni, ahogy elvárták tőle! És valóban,
a közönségét is nagyon csúnyán megsértette. Ezek után mit várt?
Én kedveltem, de már nem kedvelem!
#
Mélységesen felháborító Szíj Melinda megalázása, a szavazatot küldők átverése. Nekem is a kedvenc TV csatornám a TV2, illetve csak volt. Sajnálatos, hogy a
"tisztelt zsűri" /nagy betűt nem érdemelnek/ részt vett ebben a gyalázatos "játszmában". Friderikusz Sándornak kár volt "illemkönnyeket" ejteni a búcsúdalnál, a
legocsmányabb dolgot ugyanis ő hajtotta végre. Liptai művésznő is megtette a magáét az "ügy" érdekében, ami nagyon megdöbbentett, mert eddig kedveltem. Mondom eddig!
Lehet, hogy veszélyeztetve lett volna az ismételt zsűrizési lehetőségük, ha nem jártak volna el az "előírtak" szerint? Ja kérem a tisztesség, az igazságosság sem
elvetendő dolog! Az emberség meg főképp nem!!!!
A MÓDSZER ami döbbenetes! Melinda csak addig kellett, míg a pénzt hozta a csatornának! Aztán adagolva - médiák által is - jól megalázzuk, aztán dobjuk! Nem az a
baj, hogy kiesett, hanem a MÓDSZER, a manipuláció! Csodálom, hogy így tudott Melinda teljesíteni! A szankciók miatt kilépni nem tudott volna a műsorból, tehát el kellett
szenvednie a megalázásokat, a kikényszerített koreográfiákat, ami mind arra szolgált, hogy nevetség tárgyává tegyék őt.
Megjegyzem a hozzászólásokban nagyon sok durva, sértő kritika éri, érdemtelenül. Remélem, még hallunk Melindáról, mert igen is gyönyörű hangja van és
megfelelő szakember segítségével komoly hírnévre tehet szert.


#
Teljes mértékben egyet értek a cikkel, de még kiegészíteném. Szíj Melinda saját maga vívta ki a kiesését azzal, hogy vérig sértette a közönségét a legutolsó
Megasztár koncerten. Hogy ezt mindenki olvashassa, arról gondoskodtak a bulvár lapok. Mint tudjuk, Melinda az utolsó koncerten, de a korábbiakon sem volt kedves a
közönségéhez, sőt a legutóbbin kijelentette, hogy ez nem az ő közönsége, azok nincsenek itt. Kérdezem én, ilyen viselkedés után mit várt ez a nő? Akik eddig
szerették, azok is vérig lettek sértve. Melinda elérte azt, amit akart, eljutott idáig, de innen kezdve már terhére volt a szereplés. Ez az utolsó két adásnál meg is
látszott a teljesítményén. Az első adástól valamelyes ívelt felfelé a csillaga, de ahogy nőttek a követelmények ő egyre kevésbé érezte magát jól. Ennyi volt
benne, ennyit tud, tovább fejlődni sosem fog önfejűsége miatt. Az a szerénység, amit ő mutat kifelé, álszerénység, mert pontosan tudja, hogy azért nem karrierista,
mert itt ő nem fog tudni soha karriert építeni. Köze nincs Susan Boyle-hoz, a nyomába nem ér. Ha tét nélkül kell énekelnie, valószínűbb, hogy szívesen hallgatják
sokan. Még én is.
#
Maximálisan egyetértek a cikk írójával.
Melinda kiesésén túl azt sajnálom nagyon, hogy a kedvenc TV csatornámnál történt meg az eset. A jövőben nem tudok majd a csatornára kapcsolni anélkül, hogy eszembe ne
jutna, milyen gyalázatosan járt el a TV2 Melindával és a rá szavazók ezreivel (ha egyáltalán odakapcsolok és nem választok másik kedvenc TV csatornát).
#
A cikk nagyon jó! És nem arról szólt, hogy a szavazatoknál csaltak, nyilván nem is tehették volna, hanem arról, hogy úgy manipulálták a nézőket, hogy ne szavazzanak
SZ.M-re, amit el is értek, csak hát elég átlátszó módon.
Egyébként a másik csatornán is gyanús volt múlt héten a "testvérpárbaj", csak úgy látszik, ők profibban csinálták, és nem derült ki a csalás!
#
Ideje, hogy kiesett. Untam már a fancsali képét, állandóan bőgött, és tök átlagosan énekelt.
válasza hozzászólásához
#
És vajon ennek mi értelme volna? Ez egy olyan műsor, ami a TV2-é, miért kellene "igazságot tenni"?
#
A Megasztár 2010.12.10.-i közvetítése során több különös momentumra figyeltünk fel. Kérdés: a beérkezett szavazatokat felügyelte-e közjegyző, s ha igen,
hitelesítette-e? A nézők megnyugtatására a TV2 tegye közzé a közjegyző megnevezésével és ellenjegyzésével az eredményt.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés