Szintet lép a hirdetési felületeivel a Google, mától lehet 3D-ben is hirdetni
2020-07-10
Új szintre emeli a hirdetések világát a Google azza fejlesztéssel, aminek a béta verzióját már az Adidas és a Hyundai is kipróbálta korábban.
Mától elérhető a marketingeseknek a Google 3D-s hirdetési formátuma, a Swirl. A célközönség ezzel lehetőséget kap arra, hogy a hirdetésen megjelenő termékkel interakcióba léphessen, forgathassa, belenagyíthasson, ezzel pedig új ajtókat nyisson ki technológiai oldalról a marketinges szakemberek előtt.
Az Adidas például ezt hozta ki belőle / Forrás: Google
A Swirl lehetőséget ad a márkáknak hogy megmutatssák a termékeik egyedi mivoltát, sőt, még annál is többet. - írja a Google egy promóposztban a fejlesztéshez. "A Swirl számtalan kampánycél elérését segíti, a termékek bemutatásától kezdve a márkaismertség növelésén át a mobil felhasználói élmény fokozásáig" - tették hozzá.
A használatához a Google Web Designer-re és a Poly-ra lesz szükség, előre el kell készíteni a 3D-s modellt, majd ezt kell a Swirl template-jébe beilleszteni. Akit ez bővebben is érdekel, az ide kattintva tanulhatja meg.
NZs
(forrás:
Kreatív Online)