hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szlogenpályázat a Nordsee-től

A tengeri halételekre specializált Nordsee szlogenpályázatot hirdetett. Május 21-ig várják az ötleteket. 

hirdetés

A tengeri halételekre specializálódott Nordsee étteremlánc szlogenpályázatot hirdetett. 

A Nordsee olyan szlogent keres, ami könnyen megjegyezhető, szerethető, azonosítható, rövid, és illeszkedik a magyarországi céljaikhoz, valamint az arculatukhoz. A magyarországi étteremlánc a hazai halfogyasztást kívánja ösztönözni, és megpróbálja felhívni a figyelmet az egészséges életmódra, táplálkozásra, és arra, hogy a tengeri halételeket élettanilag fontos az étrendbe beilleszteni. 

A Nordsee pályázatára bárki jelentkezhet, az étteremlánc szerint ugyanis a jó ötlethez nem fontos a reklámügynökségi tapasztalat. A nyertes egy évig ingyen ehet a lánc budapesti éttermeiben.

A játékszabályzatról itt olvashatnak, az ötleteket pedig a Nordsee Facebook oldalán vagy This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. várják. 

Jelentkezni május 21-ig lehet, az eredményhirdetés május 30-án lesz. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés