hirdetés
hirdetés

Szlogenpályázatot hirdet a BKV

2009-02-06
Pályázatot ír ki a BKV új szlogenjének megalkotására. A pályázaton kizárólag kreatívügynökségek indulhatnak.

A BKV 2009-es stratégiájához illeszkedő szlogen megírására hirdet pályázatot. A szlogennek az utast kell a középpontba állítania, feltétel, hogy rövid legyen, érthető és könnyen megjegyezhető (maximum négy szó). Elvárás a közvetlen, de udvarias hangvétel, illetve, hogy a szlogen pozitív asszociációt és bizalmat keltsen az utasokban.

Előnyt jelent továbbá, ha a szlogen a képes felhívni a figyelmet a dinamikusan fejlődő BKV-ra, annak sokszínűségére, illetve kihangsúlyozni, hogy a tömegközlekedés a budapesti közlekedés leginkább környezetbarát formája.

A pályázaton magánszemélyek nem vehetnek részt, kizárólag kreatívügynökségek jelentkezhetnek. A BKV indoklása szerinte ennek oka, hogy 2000-ben - amikor először írtak ki hasonló szlogenpályázatot – nem tettek erre vonatkozó kitételt, s rengeteg használhatatlan megoldás érkezett.

Egy pályázó maximum három szlogennel pályázhat, beküldési határidő február 20. A szlogenekből szakmai zsűri választja ki a legjobbat, eredményhirdetés március 9-én a BKV honlapján várható.

A nyertes pályázó szerződéskötés után nettó 500 000 Ft díjazásban részesül.

A kiírás részletei itt olvashatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés