hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - háromtagúvá bővül a menedzsment

2008-02-12
Gulyás János, a Young & Rubicam Brands volt vezérigazgatója csatlakozik a Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Levendel Ádámmal és Sterk Péterrel együtt így már három vezérigazgató irányítja a kutatócéget.
Új taggal bővült a Szonda Ipsos menedzsmentje, miután a vállalathoz csatlakozott Gulyás János, a Y&R reklámügynökség korábbi vezérigazgatója. Emellett meghosszabbították a két alapító vezető szerződését: a Szonda anyacége, az Ipsos SA igazgatótanácsa úgy döntött, hogy 2011 év végéig posztján marad Levendel Ádám elnök-vezérigazgató és Sterk Péter vezérigazgató is.

Mint arról már beszámoltunk, Gulyás János  júliusban távozott a Y&R Brands éléről. A szakember öt évig volt a vállalatcsoport vezérigazgatója, és egyben a Y&R Advertising ügyvezető igazgatói tevékenységét is ellátta. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában dolgozott, ahol a világ több mint negyven országában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Nestlé víz- és ételmárkákért.

A Y&R Advertising ügyvezető igazgatói posztjára még tavaly Aczél László érkezett, a vezérigazgatói pozícióban pedig nem neveztek ki utódot.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés