hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - háromtagúvá bővül a menedzsment

Gulyás János, a Young & Rubicam Brands volt vezérigazgatója csatlakozik a Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Levendel Ádámmal és Sterk Péterrel együtt így már három vezérigazgató irányítja a kutatócéget.
hirdetés
Új taggal bővült a Szonda Ipsos menedzsmentje, miután a vállalathoz csatlakozott Gulyás János, a Y&R reklámügynökség korábbi vezérigazgatója. Emellett meghosszabbították a két alapító vezető szerződését: a Szonda anyacége, az Ipsos SA igazgatótanácsa úgy döntött, hogy 2011 év végéig posztján marad Levendel Ádám elnök-vezérigazgató és Sterk Péter vezérigazgató is.

Mint arról már beszámoltunk, Gulyás János  júliusban távozott a Y&R Brands éléről. A szakember öt évig volt a vállalatcsoport vezérigazgatója, és egyben a Y&R Advertising ügyvezető igazgatói tevékenységét is ellátta. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában dolgozott, ahol a világ több mint negyven országában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Nestlé víz- és ételmárkákért.

A Y&R Advertising ügyvezető igazgatói posztjára még tavaly Aczél László érkezett, a vezérigazgatói pozícióban pedig nem neveztek ki utódot.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás