hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztrájkolnak a belga reklámügynökségek

Az energia- és pénznyelő tendereztetési gyakorlat ellen összefogott a belga reklámipar. Egyszer már megbeszélték a hirdetőkkel, de most lépni kellett.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Kollégák!

A cikkben is említett Kaszás-publicisztika egy jeladás! (lehet véletlen is, annál jobb...). Akár lehetne is tömegesen KGY mellé szerveződni (én már nyitottam egy
ösvényt...). Együtt talán erősebb a közös hang! Nem azt mondom, hogy menjünk szembe a világgal, de igenis követeljük meg -ha kell, harcoljuk ki- a hazai szakmának
járó, illő tiszteletet. Azt, ami tizenéve még megvolt, de hagytuk kicsavarni a kezünkből a "marsallbotot". Ez a mi hibánk (is), ezzel szembe kell nézni. Szembe nézés
nélkül nem megy a felemelkedés...

Csótilaci
#
Poirot mellett ez a másik ok, amiért bírom a belgákat :)
gyűlölöm a bezzeg nálunk dumákat, de bezzeg nálunk...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés