hirdetés
hirdetés
hirdetés

T-Mobile - a márka nem, csak a cég szűnik meg

Beolvad a Magyar Telekomba (MT) a T-Mobile, azonban a mobilszolgáltató az egyesülés után is megőrzi önálló márkáját.
hirdetés
Az időközben márkaváltásokon átesett MT csoporton belül a T-Mobile az egyesülés után is megőrzi önálló márkáját, de annak már csak egyik üzletága lesz. Az összevonási javaslat a cég közleménye szerint összhangban van a 2004-ben közzétett középtávú stratégiával. A cég tervei szerint az egyesülés segíthet az ügyfelek megtartásában, számuk növelésében, a hatékonyság és a költségszintek optimalizálásában, az új technológiákból adódó lehetőségek kihasználásában. A vezetékes- és a mobilüzletág összevonása a vezetés szerint megfelel az európai gyakorlatnak, hasonló folyamatok zajlottak le a brit, a francia és az olasz távközlési piacon is.

A Magyar Telekom anyacégénél a Deutsche Telekomnál (DT) ugyanakkor továbbra is működnek üzletágak önálló egységben, az egyik éppen a T-Mobile International AG.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés