hirdetés
hirdetés
hirdetés

T-Mobile - indul a márkaváltás

A T-Mobile hirdetései „Jobb veled a világ” szlogennel láthatóak május 3-tól, a imázsváltás kampányát az Akció készíti.
hirdetés
Hivatalosan is bejelentette a Westel, hogy május 3-tól T-Mobile Magyarország néven folytatja tevékenységét, ami teljeskörű márkaváltással jár. A Westel névváltási kampányának lebonyolítására belső tendert írt ki, amelyen az Akció és a Republic of Art (RoA) versengett. Bár a tendert az Akció nyerte, a RoA is kapott megbízást az almárkák kommunikálására.

A társaság új szlogent használ ezentúl: a „Jobb veled a világ” jelmondat érdekessége, hogy a világcég eddigi gyakorlatától eltérően Magyarországon nemzeti nyelven használja azt. Megújul a mobilszolgáltató cég arculata is: az új designt a letisztult formák, a csak a társaságra jellemző, levédett színek, a magenta, valamint a fehér, a fekete és az ezüstszürke színek harmóniája jellemzi.

Az átalakulás során megváltozik minden díjcsomag elnevezése, a 777mobil a T-Mobile csoport tartalmaival kibővülve ezentúl t-zones néven érhető el. A Westel lojalitásprogramja Kapcsolat program néven megmarad, és az idén jelentősen kibővül.

A T-Mobile Magyarország új honlapja teljes tartalommal június 5-től a www.t-mobile.hu címen áll rendelkezésre, az oldalon az ügyfelek addig is a névváltással kapcsolatos tájékoztatót olvashatják. A Domino márka részben megújult megjelenéssel továbbra is megmarad. A Westel saját üzletei május eleje és június 5-e között folyamatosan nyerik el új T-Mobile-os arculatukat.

A márkaváltás folyamata június 5-én a nagyszabású T-Mobile Nappal zárul, amelynek egyik fő szenzációja az ingyenes Sting koncert lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés