hirdetés
hirdetés
hirdetés

T-Mobile - magyar szpotok Angliában

Magyar reklámügynökség mobilinternetet népszerűsítő szpotjait használja idei kampányához az angol T-Mobile. A cég azokat a reklámfilmeket adaptálja, amiket az Akció-Nxs készített a magyarországi mobilcégnek.
hirdetés
A magyarországi T-Mobile tavaly több kampány során népszerűsítette a mobil szélessáv-szolgáltatását. A Daniel Börjesson rendezte tavaszi „Nyiss” című kampány például elnyerte az Art Directors Club Hungary (ADCH) negyedkilós díját is, később, tavaly ősszel pedig újabb résszel folytatódott a mobilinternet népszerűsítése.


A szpotok elnyerték az angol T-Mobile tetszését is, ezért a vállalat úgy döntött, hogy az idén induló mobil szélessáv kampányaihoz nem forgat új reklámfilmet, hanem a magyar cég két szpotját veszi át és adaptálja angol nyelvre.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a magyarországi T-Mobile életében ez az első alkalom, hogy szpotját külföldre adaptálják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés