hirdetés
hirdetés
hirdetés

T-Mobile - új szlogennel

A Barcelonában zajló 3GSM konferencián Winkler János, a T-Mobile vezérigazgatója a cég szlogenváltásáról és arculatfrissítéséről beszélt a Kreatív Online tudósítójának. Február 15-től a „Mindig Veled” mondat népszerűsíti a mobilszolgáltatót.
hirdetés
Szlogent vált a T-Mobile Magyarországon: a „Jobb veled a világ” helyett a „Mindig Veled” szlogen jelenik meg a reklámanyagokon. Winkler János elmondta: a reklámok korábbi higiénikus, steril világa emberközelibbé válik. A váltás része a globális megújulásnak.

Az új szlogen arra utal, hogy a kapcsolat állandó, hiszen a mobilinternettel már nemcsak hangban nyújt szolgáltatásokat a társaság. A „mindig” szó egyszerre idő- és helyhatározó. A hirdetésekben, kiadványokban a hétköznapi embereket és a hétköznapok pillanatait idéző képeken túl a márkaazonosítást egy magenta sarok segíti majd. A külső szemlélő számára további változást jelent, hogy ezentúl a logó és a szlogen a nyomtatott anyagok felső részén jelenik meg.

A T-Mobile fokozatosan vezeti be az új arculatot, a mediamixben szerepelnek tévés szpotok, kültéri megjelenések és sajtóhirdetések is. A kreatívfeladatokon a társaság állandó ügynöksége, a Saatchi & Saatchi és az Akció-Nxs dolgozott. A médiafeladatokat a Mediaedge:cia intézi.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés