Takács Ildikó
2012-03-08

Az ő közreműködésével alakult meg 1989-ben a Young & Rubicam Magyarországon, amelynek 1993-ig volt az ügyvezető igazgatója. Ugyancsak 1989-től a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke, 1994-2000 között annak kelet-közép-európai területi igazgatója, az ezredfordulótól a szervezet globális alelnöke 2008-ig. Nevéhez köthető az Effie magyarországi licencelése, és zsűrielnök volt az első három Golden Drumon.
A Gránit Pólus elnöki kommunikációs tanácsadójaként (1995-97), majd 1998-tól a Trigránit kommunikációs igazgatójaként hatalmas szerepe volt a Demján-projektek, így az első magyar pláza, az 1996-ban épült Pólus Center, a Westend City Center, illetve a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája kommunikációjában.
Mit tanulhatunk tőle? |
Neki köszönhetjük az első nyugati típusú reklámokat és a klasszikus pr-tevékenység itthoni bevezetését. |
2006-ban távozott a Trigránittól, azóta Demján személyes tanácsadója. A Budapesti Kommunikációs Főiskola Marketing Intézetének vendégoktatója. Megkapta a Magyar Köztársaság Lovagkeresztjét, a Magyar Reklámért Emlékérmet és a Reklám Világszövetség életműdíját.
Fülöp István