hirdetés
hirdetés
hirdetés

Takács Ildikó

hirdetés

Takács Ildikó <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Takács Ildikó (Illusztráció: Kovács Lehel)
Egyike azon kevés régi vágású kommunikációs szakembernek, aki még mindig aktívan dolgozik. A „magyar reklám nagyasszonyaként” emlegetik, emellett Demján Sándor nagyvállalkozó jobbkeze a hetvenes évek óta. 1976-tól 1986-ig a Skála-Coop marketingigazgatója, később a Skála Reklám Stúdió ügyvezetője.

Az ő közreműködésével alakult meg 1989-ben a Young & Rubicam Magyarországon, amelynek 1993-ig volt az ügyvezető igazgatója. Ugyancsak 1989-től a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke, 1994-2000 között annak kelet-közép-európai területi igazgatója, az ezredfordulótól a szervezet globális alelnöke 2008-ig. Nevéhez köthető az Effie magyarországi licencelése, és zsűrielnök volt az első három Golden Drumon.

A Gránit Pólus elnöki kommunikációs tanácsadójaként (1995-97), majd 1998-tól a Trigránit kommunikációs igazgatójaként hatalmas szerepe volt a Demján-projektek, így az első magyar pláza, az 1996-ban épült Pólus Center, a Westend City Center, illetve a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája kommunikációjában.

Mit tanulhatunk tőle?

Neki köszönhetjük az első nyugati típusú reklámokat és a klasszikus pr-tevékenység itthoni bevezetését.

2006-ban távozott a Trigránittól, azóta Demján személyes tanácsadója. A Budapesti Kommunikációs Főiskola Marketing Intézetének vendégoktatója. Megkapta a Magyar Köztársaság Lovagkeresztjét, a Magyar Reklámért Emlékérmet és a Reklám Világszövetség életműdíját.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés