hirdetés
hirdetés
hirdetés

TeleData - a hazai e-mail marketingről

A TeleData kerekasztal-beszélgetést rendezett a legális e-mail marketing és a spam kampányok viszonyáról.
hirdetés

„Uraim, spameljünk nyugodtan!” - hangoztatta Borbély László a Klapp Communications ügyvezető igazgatója, a kerekasztal-beszélgetés levezető elnöke. A TeleData által szervezett találkozó abból a célból jött létre, hogy megvitassák az e-mail marketing hazai jelenségét, és az ezzel foglalkozó direkt marketing cégek törvényes lehetőségeit.

Mint elhangzott: fontos a szakma önszabályozása, amelynek megteremtésén több szakmai szervezet is munkálkodik. A résztvevők a spam problémák megoldásaként az Etikus Adatfelhasználói Védjegy bevezetését látják. A védjegy egy olyan minőségbiztosítási rendszer lenne, amely megfelelő motivációt biztosít a direkt marketing tevékenységet végző cégek számára, hiszen a jelenlegi jogorvoslat nem tudja hatékonyan büntetni a spam-kampányokat végző cégeket.

A beszélgetésen Anton Jenzer, az osztrák Schober csoport ügyvezetője is jelen volt, aki elmondta: a direkt marketing sikere a jól előkészített levelezés, a megfelelő célcsoport elérése a kiválasztott időpontban, amit az osztrák spam-törvények szigorúan ellenőriznek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hmmmm, érdekes hogy így évek múltán újra felvetődik a kérdés. Volt régen egy vitánk itt a fórumon (úgy a 21-24 oldal környékén lehet) az e-marketingről :-).
Érdekes visszaolvasni, és leszűrni a következtetéseket. Változott-e valami? Mi változott? És mennyire :-)
Üdv,
DirecT
#
Ez nem szabályos. Egy ilyen levél önmagában spam.
Itt van erről több infó is:
http://onlinemarketing.blog.hu/tags/spam
Meg ezen keresztül jópár link...
#
Tisztelt Hölgyem/Uram!

A hatályban lévő törvények alapján engedélyét szeretném kérni rövid ismertető megküldésére élelmiszer házhozszállító szolgáltatásunkkal kapcsolatban.
Amennyiben szeretné, hogy Önnek is elküldjük az említett pár soros ismertetőt, kérem küldjön egy e-mail-t erre a címre, tetszőleges tartalommal: info@xxxxxxxxxxx.hu
vagy válaszoljon erre a levélre szintén tetszőleges tartalommal.

Az esetleges zavarásért elnézését kérem!

Üdvözlettel: xxxxxx

URL
mailcim

____________________________________

Ez a fenti levél tényleg így szabályos?
Lehet kéretlen reklámlevélben engedélyt kérni reklámlevelek küldésére?
Tényleg van ilyen törvény, ami ezt megengedi?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés