hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teledata - az etikus adatfelhasználásáért

Direkt marketing témában rendez szakmai napot október 3-án az adatbázisok kezelésével foglalkozó Teledata.
hirdetés
„Feltűnik vagy eltűnik? Direkt marketing - információ és konzultáció első kézből” címmel szervez fórumot a Teledata a legújabb direkt marketing ismeretekről, trendekről és újdonságokról. Az egész napos rendezvény az átfogó ismeretek aktualizálásán túl többek között olyan részterületekre tér ki, mint a cím- és adatpiac hazánkban és az EU más országaiban, továbbá foglalkozik a pr szerepével a direkt marketingben, a telemarketinggel, az adatvédelemmel és az üzleti etikával, valamint a direkt marketing jövőjével.

A téma azért is aktuális, mert az elmúlt hónapokban több olyan eset is történt, amikor tiltott direkt marketing megkeresésekkel, az adatvédelmi elvek megsértésével élt néhány cég. A Teledata a konzultációs nap megszervezése mellett fellép a jogszerűtlen adatfelhasználás ellen is, és bevezeti az Etikus Adatfelhasználó Védjegyet. Emellett a Teledata díjat alapított az etikus adatfelhasználásért is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés