hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új magyar mobil zenei fejlesztés

Okostelefonunk segítségével a jövőben magunk változtathatunk egy étterem vagy egy szórakozóhely zenei kínálatán. A Noispot nevű alkalmazást egy magyar cég fejlesztette, először a Rézangyal Bistróban debütált.

hirdetés

Az éttermekben, bárokban, szórakozóhelyeken szóló zene alakításába vonja be a vendégeket a magyar fejlesztésű Noispot. A pár hónapja a Rézangyal Bistróban debütált, hamarosan pedig már a világ több nagyvárosának vendéglátóhelyein is működő rendszer segítségével a vendégek okostelefonjaikkal alakíthatják a zenét.

Az étteremnek, szórakozóhelynek az új vendéglátói élmény biztosításához rendelkeznie kell egy Noispot állomással, ami kezeli a közösségtől beérkező lájkokat, illetve biztosítja a zenét. A rendszer használata során kialakul az egyéni ízlésvilágot tükröző profil, így ha valaki egy külföldi út során egy Noispot állomással felszerelt vendéglátóhelyre tér be, a zene is automatikusan adaptálódik az egyéni ízléséhez.

A Noispot a Rézangyal Bistrón kívül hamarosan két újabb budapesti szórakozóhelyen válik elérhetővé, ezzel párhuzamosan pedig megkezdődött a külföldi terjeszkedés. Ausztriában már működik a Noispot, Berlinben és Londonban pedig folynak tárgyalások a szolgáltatás bevezetéséről, az idei tervben 270 étterem és szórakozóhely bekötése szerepel.

Nem egyedüli
Az utóbbi időben számos magyar mobil- és online zenei fejlesztés jött ki a piacra, mint például a Dragontape, a 3Gm streamszolgáltatása vagy a Superbox. Ezeknek a felhasználási lehetőségeiről is hallhat a Kreatív által szervezett Brand & Music konferencián. (x)

Katt a nagyobb képért!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés