hirdetés
hirdetés

Teljesen át fog alakulni a szórakoztató- és a médiaipar

2020-09-03

A szórakoztató- és médiaiparban jelenleg érezhető nehézségek nem egyenletesen oszlanak el az iparágon belül. Legkritikusabban azokban a szegmensekben jelentkeznek, amelyeket a COVID-19 szó szerint ellehetetlenített, vagyis a rendezvények: az élőzenei produkciók, a mozi, színház és a szakmai bemutatók területén. A tömeges mozibezárások és a nagyobb filmbemutatók elhalasztása alapján előrejelzések azt mutatják, hogy idén csaknem 66 százalékkal fognak visszaesni a mozijegyek eladásából származó bevételek. A világjárvány kedvező fordulatokat is hozott: a streaming terjedésével a globális adatforgalmazás az egyik olyan terület, amelynek jót tett a COVID-19 által előidézett digitális gyorsulás. Az e-sport pedig nagyjából két évnyi fejlődést ért el a lezárás három hónapja alatt, és az előrejelzés szerint 2023-ban átlépi a 2 milliárd dolláros bevételi küszöböt is – olvasható a PwC legfrissebb tanulmányában.

hirdetés
hirdetés