hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendereztették a My T-Systems bevezetését

A T-Systems új önkiszolgáló portáljának bevezetésére írt ki zártkörű kommunikációs tendert a Magyar Telekom. A megbízásért nyolc ügynökség indult.

hirdetés

A T-Systems új önkiszolgáló portáljának, a My T-Systemsnek a bevezetésére írt ki zártkörű kommunikációs tendert a Magyar Telekom (MT). A pályázaton nyolc ügynökség vett részt, az indulók nevét nem hozták nyilvánosságra, csak azt, hogy a Telekom partnercégei is köztük voltak. A tendert végül a Cluso nyerte, az ügynökség először dolgozik együtt a távközlési vállalattal.

A kampány középpontjába nem közvetlenül a My T-Systems portál, hanem a nyertes ügynökség által létrehozott számítógépes és telefonos alkalmazás, a Bürometer került.

A Bürometer segítségével bárki megmérheti munkahelyi leterheltségét, s az eredményeket összevetheti másokéval, illetve meg is oszthatja azokat az ismert közösségi oldalakon.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés