A Kreatív értesülései szerint ügynökségi tendert ír ki a Magyar Telekom. A hírt kérdésünkre a vállalat megerősítette: a kiírás a kreatív- és pr-ügynökségi feladatokra terjed ki.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Én annak a pártján vagyok, hogy egy márka vagy találjon egy fix ügynökséget, akivel képes jó dolgokat készíteni hosszú távon vagy ahogy a Telekom csinálná, rotálja feladatokra az ügynökségeket. Ebben az esetben a gond ott van, hogy teljesen mindegy, kit választ a Telekom, a végeredmény ugyanaz a sablonos szar lesz, amit már 10 éve nyomatnak.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.