hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tényleg átjelentkezett a csehekhez az MTV

Július 15-én törölték az ORTT nyilvántartásából az MTV Networks International három magyar csatornáját. A csehekhez kerültek át.

hirdetés

Bár már lehetett tudni, hogy az MTV Networks International a cseh médiahatósághoz kerül, azonban erről július 12-én az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) még nem tudott. A hazai médiahatósághoz július 14-én érkezett a bejelentés a Z+ Műsorszolgáltató, az MTV Networks Magyarország és a Comedy Central Magyarország részéről, hogy július 15-től kérik a nyilvántartásból való törlésüket. Az ORTT irodája a törlési kérelem tárgyában előterjesztést készített.

Ez azt jelenti, hogy az MTV Networks International három magyar csatornája - a Music Television, a VIVA és a Comedy Central - július 15-étől átállt a cseh sugárzási engedélyre. Az MTVNM marketingosztálya a költözés okát az amerikai cég regionális stratégiájával magyarázta.

A többek között zenei és filmes csatornákat üzemeltető cég illetékese úgy nyilatkozott: bár a cseh törvények nem térnek el jelentősen a magyar szabályozástól, számos nemzetközi tévétársaság működik sikeresen a cseh joghatóság alatt. "Csehország kiváló bázis ahhoz, hogy számos országot szolgáljon ki az MTV Networks International Emerging Markets csatornái tekintetében" - áll az MTI-hez eljuttatott levélben.

A cseh hatóság interneten elérhető csatorna-nyilvántartásában az MTV Networks s.r.o. megnevezés mellett egyelőre az MTV Hungary és a Comedy Central csatornaengedélye olvasható, bennük az áll, hogy az adók Magyarországra és magyar nyelven sugároznak, napi 24 órában.

A prágai lajstromban egyébként tizenkét adó neve szerepel az MTV Networks s.r.o. cím alatt, túlnyomó többségük tavaly került cseh joghatóság alá. Ilyen a VH1 Classic European, a VH1 European, az MTV European zenecsatornák, de a Comedy Central, az MTV, a Nickelodeon és a VIVA lengyel változata is.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés