hirdetés
hirdetés

Tervezz pólót Cannes-ba!

2008-11-28
Pólódizájn-pályázatot hirdet a 2008-as cannes-i reklámfesztiválon több Grand Prix-t is elhozó UNIQLO a fesztivál 2009-es hivatalos pólójára, a nyertest elviszik Cannes-ba.

„Emlékezetes” pólódizájn-terveket vár a japán UNIQLO ruhamárka, amely nemzetközi pályázatot hirdetett a 2009-es Cannes Lions reklámfesztivál hivatalos pólójának kitalálására. A december 21-én záruló versenyre olyan ötleteket várnak, amelyek a fesztivál oroszlános logóját használják alapul, és a cég azt ígéri, a reklámfesztivál jövő évi zsűritagjai is helyet kapnak a pólóverseny zsűrijében. A részletek itt olvashatók.

A nyertes munka lesz a fesztivál ezres nagyságrendben, minden résztvevőnek kiosztott hivatalos pólója, a legjobb tíz terv pedig elérhető lesz az UNIQLO-boltokban. A legjobb pályázó a nemhivatalos T-Shirt Grand Prix mellett cannes-i meghívást kap (a kiírásból nem teljesen egyértelmű, a meghívás a szállást is fedezi-e, vagy csak az amúgy borsos fesztiválbelépőt).

A Kreatív cannes-i tudósítóinak egyöntetű véleménye szerint az elmúlt évek fesztiválpólói indokolatlanul élénk színűek és vitathatóan szépek voltak, mégis rengetegen egész héten hordták őket, így a kihívás jelentősnek tekinthető.

A ruhamárka blogokat célzó netes kampánya a 2008-as fesztiválon a Cyber és a Titanium kategóriában is Grand Prix-t nyert.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés