hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tesco – hőn áhított gyermekálmok

A Szonda Ipsos 2000. januári felmérése szerint a legsikeresebbnek – a négy hatásmutatót együttesen vizsgálva – a Tesco ágynemű-garnitúrát hirdető óriásplakátja bizonyult.
hirdetés
A reklám kirívóan jó eredményt ért el tetszés és aktivizálás szempontjából, azaz a második legtetszetősebb plakát és legkívánatosabb hirdetett termék a Tescóé. A plakátot sokan látták, kedvet csinált az ágyneművásárláshoz.

Hargitai Gábor, a Szonda Ipsos reklámkutatási igazgatója szerint a siker titka, hogy a megjelenítés vágyat ébreszt mosolygós, édes álmok után, amikor a gyermeknek szinte még a nyála is kicsordul. Az aranyos szőke kislány és a nyári égboltra emlékeztető párna és takaró kellemes asszociációkat kelt. Probléma az azonosítással van; az ágynemű nem kötődik az áruházlánchoz, a Tesco nem elsősorban erről ismerhető fel.

Szoboszlay Péter, a reklámot készítő Hammer Graphics ügyvezető igazgatója elmondta: a Tesco kampányaiban a termék és az ár kötelező elem. Ami viszont újításnak számít ezen a plakáton: kivételesen rákerülhetett még egy szereplő: a „rideg” információhoz egy kislányt kapcsoltak. Ennek ellenére Szoboszlay Péter nem nevezné a képet kreatív reklámnak.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés