Tescós infók mobilra
Mától 25 Tesco áruházban érhető el az érdeklődők számára az ingyenes bluetooth tartalom, többek között animációk, videók, csengőhangok, amik közérdekű információkat, vásárlói tájékoztatókat és akcióra való felhívásokat tartalmazhatnak.
A BluePages névre hallgató bluetooth szolgáltatást a Landmedia fejlesztette, a Tesco számára hozzávetőlegesen fél éve dolgoztak a beindításán. A két fél közötti megállapodás egyelőre egy évre szól, az egyhónapos próbaidőszak pedig naponta két-háromszáz elfogadást eredményezett áruházanként. A tervek szerint 2009. január végére 50 áruházra terjesztik ki a szolgáltatást.
A Landmedia szolgáltatásaival a Szigeten, a Red Bull Air Race-en, valamint a Bacardi & Coke „Az összeolvadás éjszakája” névre hallgató hétvégi programsorozatán is találkozhattak már a bluetooth-os mobillal rendelkezők.