hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tescós infók mobilra

A Tesco áruházakban mától bluetooth-on keresztül érkeznek a vásárlói tájékoztatók a mobiltelefonokra. A szolgáltatást a Landmedia fejlesztette.
hirdetés

Mától 25 Tesco áruházban érhető el az érdeklődők számára az ingyenes bluetooth tartalom, többek között animációk, videók, csengőhangok, amik közérdekű információkat, vásárlói tájékoztatókat és akcióra való felhívásokat tartalmazhatnak.

A BluePages névre hallgató bluetooth szolgáltatást a Landmedia fejlesztette, a Tesco számára hozzávetőlegesen fél éve dolgoztak a beindításán. A két fél közötti megállapodás egyelőre egy évre szól, az egyhónapos próbaidőszak pedig naponta két-háromszáz elfogadást eredményezett áruházanként. A tervek szerint 2009. január végére 50 áruházra terjesztik ki a szolgáltatást.

A Landmedia szolgáltatásaival a Szigeten, a Red Bull Air Race-en, valamint a Bacardi & Coke „Az összeolvadás éjszakája” névre hallgató hétvégi programsorozatán is találkozhattak már a bluetooth-os mobillal rendelkezők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés