hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tilos Rádió - Cartmannel az egy százalékért

A Tilos Rádió Southparkos vírusfilmmel kampányol az adófizetők egy százalékáért. A szpotban az egyik szereplő, Cartman magyarázza el megszokott stílusában, hogy miért is érdemes a rádiónak szánni a pénzt.
hirdetés
Mint ismert, a civil szervezetek az adóbevallások leadásának idejében kampányolnak a nekik utalható egy százalékért. A Tilos Rádió a YouTube-ra is feltöltött szpotjában egy Southpark-jelenetet alakított át a célnak megfelelően: a filmben sűrű sípolások közepette Cartman szólítja fel az adóbevallókat arra, hogy adják a rádiónak az egy százalékot.



A Tilos Rádiótól megtudtuk, az Ötórai tea című műsort készítő Azaki, azaz Havas Gábor ötletéből született meg a vírusfilm, amely eredetileg csak rádiószpotként futott a Tiloson, és később „adaptálták” a sorozat egyik jelenetére.

A szpot autenticitását az adja, hogy Cartman „eredeti” magyar hangja, Csőre Gábor szájából hangzik el a felhívás.

A Tilos Rádió egyébként nem az első magyar szervezet, mely az idén Southpark-figurákkal kampányol: a népszavazási kampányt megelőzően a Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája (HÖOK) tandíj-ellenes plakátjain Kenny mellett a rajzfilm stílusban megrajzolt Gyurcsány Ferenc is szerepelt.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
a pontosság kedvéért megjegyzem, hogy az ötlet az MTV szerkesztőségéből származik. a márciusi South Park Éjszakák promójában hallhattuk Cartmant, pl. a Petőfi
rádión és az emtívín. a Tilos rádió spotjában 1-2 konkrét szófordulat is visszaköszön.

ld:
http://sp.hostoffice.hu/main/index.php?pNDATE=2008-02
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés