hirdetés
hirdetés
hirdetés

Titanium Lions - rövid a shortlist

Az idén valóban rövidre sikerült a Titanium Lions versenyének shortlistje, hiszen csupán három versenymunka jutott a döntőbe.
hirdetés

A Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon megszületett a legjobb integrált kampánynak járó Titanium Lions shortlistje is, amelyre csupán három munka került fel. David Lubars, a kategória zsűrielnöke nem hozta nyilvánosságra a döntőbe jutottak listáját, azt csak az eredményhirdetéssel egyidőben, vagyis június 24-én este tudhatja meg a szakma, illetve a fesztivál közönsége. „Mivel a Titanium Lions egy nagy presztízsű, speciális díj, ezért sikerült ilyen rövidre a shortlist” - magyarázta döntésüket David Lubars zsűrielnök.

A versenyen egyébként csak 2005 óta díjazzák Titanium Lions-nal a legjobb integrált kampányokat, hiszen korábban ezt az elismerést az innovatív reklámmegoldások nyerhették el. 2005 óta azonban olyan kampányok szerezhetik meg az elismerést, amelyek több kommunikációs és médiacsatornát használnak. A feltételek között az is szerepel, hogy legalább három csatornán fusson az adott kommunikáció.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés