hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz víruskampány, amely megrengette tavaly az internetet

Közzétette a Goviral online tartalomterjesztő a tavalyi év tíz leg-leg víruskampányát. Az első helyen itt is az Old Spice végzett.

hirdetés

Közzétette a Goviral online tartalomterjesztő a tavalyi év tíz leg-leg víruskampányát. Az első helyen itt is az Old Spice végzett.

Erdész Anita, a Goviral magyarországi képviseletének, a Vireónak a vezetője úgy értékel, hogy 2010-ben a legsikeresebb kampányoknak azok bizonyultak, „amelyek a klasszikus értelemben vett reklámok helyett inkább szórakoztatni akartak”.

A szakember elemzése szerint 2010-ben a márkázott videós tartalmak és a videósorozatok (Nicorette „Smober Up”, Gatorade „Replay”) mellett a hirdetők „az inkább naponta egy online videó, mint félévente egy tv-reklám” elve felé fordultak. A T-Mobile például 2009-óta hétszáz, míg az Old Spice tavaly kétszáz online videót készíttetett.

A tudatos és folyamatos online márkajelenlét mellett Erdész Anita szerint ma már csak ritkán lehet véletlenszerűen sikeresnek lenni vírusvideóval. Ilyen ellenpélda volt 2010-ben a kanadai online fotós márka, az Alphabet Photography kampánysikere, amely minden terjesztés nélkül 20,5 millió letöltést hozott a márkának.

A Goviral adatai szerint a tíz legnézettebb víruskamppány 2010-ben:

1. Old Spice – The Man Your Man Could Smell Like / Wieden + Kennedy, Portland, USA

2. Nike – Write The Future / Wieden + Kennedy, Portland, USA

3. T-Mobile – Welcome Back / Saatchi & Saatchi London, UK

4. Tipp-ex – A Hunter Shoots a Bear / Buzzman France, Franciaország,

5. Red Bull – Danny MacAskill - Way Back Home / Szponzorált videó, Skócia

6. DC Shoes – Ken Block’s Gymkhana Three, Part 2. / Szponzorált videó, USA

7. Alphabet Photography – Hallelujah Chorus / Fagan Media / Kanada

8. Gillette – Amazing Roger Federer Trickshot

9. BMW – Dinner For RR / USA

10. Gatorade – Replay / Szponzorált sorozat / USA

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sziasztok!

Engem azért az érdekelne, mert nem volt világos a számomra, hogy pontosan mi alapján lett valami a legjobb és valami mondjuk a 10. helyezett? Ez egy elég fontos része a
dolognak szerintem.

Szép napokat és jó borokat kívánok mindeninek!
Deé János
Deé Családi Pincészet
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés