hirdetés
hirdetés
hirdetés

TMS - új szereplő a piacon

Target Media Sales (TMS) néven új értékesítési cég jelent meg a piacon, a portfólióba a február 19-én induló jazzrádió, a 90.9 Jazzy és a 96.4 Roxy tartozik. A sales house tulajdonosa és ügyvezetője korábban a Juventus Rádiónál dolgozott.
hirdetés
Az idén alakult TMS kifejezetten rádiós reklámfelületek értékesítésére specializálódott. A cég tulajdonosa Nagy Tamás, aki 2001 és 2005 között a Juventus Rádió kereskedelmi- és marketingigazgatója volt. Az értékesítő cég ügyvezetésével Sipos Erzsébetet bízták meg, aki a Juventus Rádió kereskedelmi igazgató-helyettesi pozíciójáról érkezett.

A sales house értékesíti a 90.9 Jazzy és a  96.4 Roxy  reklámidejét. Utóbbi rádióadónál a Target Media egyelőre a direkt ügyfelek részére intézi az értékesítést, a reklámügynökségekkel és azok ügyfeleivel való együttműködést pedig április elsején veszi át a Danubius Sales House-tól (DSH).

A kizárólag jazz-zenét sugárzó 90.9 Jazzy február 19-én indul. Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt, a rádió egyik tulajdonosa, program- és zenei igazgatója Suri Imre, a Juventus Rádió volt promóciós igazgatója.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés