hirdetés
hirdetés
hirdetés

Trashmatyó és véres agy a dizájnéjszakán

Ötödik alkalommal rendezték meg a Stylewalker Nightot Budapesten. Huszonkét dizájnboltban lehetett vásárolni és bort inni, egészen éjfélig.

hirdetés

A Stylewalker Night nevű rendezvény 2009 májusában indult, és most ötödik alkalommal rendezte meg a Stylewalker Promotion az eseményt. Az ötödik kerület éjszakai vásárlós dizájntúrájához 22 bolt csatlakozott, köztük dizájnboltok, lakberendezési- és ruhaboltok.

A rendezvény célja, hogy bemutassa az embereknek a kortárs alkotókat és trendeket, valamint azokat a boltokat, ahol hozzá lehet jutni a tervezői darabokhoz. Az éjszaka során kedvezményesen vásárolhattunk dizájn cuccokat a sok-sok welcome drink mellé.

A boltok játékokat, kiállításokat és divatbemutatókat is szerveztek, és este 11 körül már mindenhol meglehetősen oldott hangulatban fogadták a szintén oldott hangulatú túrázókat.

Az esemény szorosan kapcsolódott az Art Fair-hez és az Art Moments-hez, Budapest legújabb kiállítássorozatához így erősítve a magyar kortárs művészetet a fővárosban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés