hirdetés
hirdetés

TV2 - átszervezésekről, új stratégiáról és a bónuszról beszélt

2007-10-05
A TV2 nem száz, hanem 37 alkalmazottjától vált meg az átszervezés során, és többek között a műsorfejlesztésre koncentrálva, a „TV2 meg én” brandet építve három éven belül piacvezető pozíciót akar elérni a csatorna - erről beszélt a Kreatív Online-nak Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója, aki az ügynökségi bónuszokról folyó vita kapcsán azt mondta: nem sárdobálással szeretnének az egész piacot érintő kérdésben állást foglalni. Arról, hogy az RTL Klub nyilvánosságra hozta, hogy az általuk adott bónuszok mértéke átlagosan négy százalék körül mozog, Várdy Zoltán azt mondta: a TV2 sok esetben kevesebb bónuszt fizetett ki a médiaügynökségeknek, mint a botrányt kirobbantó konkurenciája.
hirdetés
hirdetés