hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - cáfol

A TV2 közleményben cáfolta az Index nemrég közzétett információit, például azt, hogy október elején 50 embert küldenek el, részben az Interaktívtól, részben a TV2-től, fél év múlva pedig várhatóan további 30 - más források szerint 60 - munkatársnak kell távoznia.
hirdetés
„A TV2 új vezérigazgatója (Várdy Zoltán, a szerk.) az elmúlt nyolc hétben a korábbi tapasztalatokra, és a cégcsoport átvilágítására, illetve a felelős igazgatók véleményére alapozva, elkészítette a hatékonyabban és átláthatóbban működő cég megteremtését elősegítő stratégiát, amit az elkövetkező hetekben részletesen oszt majd meg az érintettekkel, a TV2 csoport munkatársaival” - írta közleményében a TV2 arra az Index-cikkre válaszul, amely tömeges elbocsátásokról szólt. A cikk szerint október 3-án, a csatorna indulásának tizedik évfordulójának alkalmából rendezett céges ünnepségen, a Papp László Sportarénában jelentik majd be az elbocsátásokat a dolgozóknak. A portál információi szerint az első körben ötven embert küldenek el, részben az Interaktívtól, részben a TV2-től, fél év múlva pedig 30, más értesülések szerint akár 60 interaktívostól válik meg a cég.

A közleményben a cég nem cáfolta az átszervezéseket, amelyek elbocsátásokkal járnak, de ez - mint írják - a cikkben foglaltakhoz képest jóval csekélyebb mértékű lesz. Hozzátették azt is: az átszervezések a cég tulajdonosainak tudtával és beleegyezésével, valamint a hatályos magyar törvényeknek mindenben megfelelően zajlanak majd. „Ezek legfontosabb célja, hogy a cég működésében megjelenő párhuzamosságokat felszámolva, egy letisztultan működő szervezetben tevékenykedhessünk” - olvasható az anyagban.

Az átszervezések nem érintik a TV2 és legnagyobb beszállítójának viszonyát, mint az a közleményben áll: az immáron 100 százalékban ProSiebenSat.1 tulajdonban lévő Interaktív a jövőben is önálló gyártó cégként működik majd a médiatörvénynek megfelelően.

Megkeresésünkre a TV2 pontos számokat nem tudott adni az elbocsátásokról. A csatorna hamarosan sajtótájékoztatót tart, ahol az új stratégia áll a középpontban.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés