hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV Sziget – márciustól

A fiatalokat megcélzó kulturális jellegű kábeltelevízió indítását tervezi a Sziget Kulturális Menedzseriroda Kft.
hirdetés
A csatorna működtetéséhez TV Sziget Kft. néven 10 millió forint törzstőkével társaságot alapított a sziget fesztivált rendező vállalat, valamint több televíziós személyiség. A kft. tagjai között található például Csiszár Jenő, Novák Péter vagy a Heti Hetes közönségének bemelegítő embere, Karlóczy Attila.

A cég ügyvezetői posztját Kalló Krisztina tölti be, aki korábban Friderikusz Sándor produkcióinak volt a főszerkesztője, majd a tv2 és az RTL Klub néhány műsorának producereként tevékenykedett. A TV Sziget idén júniusban indult volna, egy új, eddig meg nem nevezett munkatárs bekapcsolódása miatt azonban az adó csak jövő márciustól sugározza műsorát – nyilatkozta az ügyvezető.

Az új csatorna a 15-35 évesekhez szólna elsősorban, a műsorterv szerint egy órára 10-15 percnyi élőműsor jutna, a fennmaradó időt pedig saját gyártású műsorokkal töltenék ki. A közszolgálati programok aránya 50 százalék lenne. Az élő adást egy fővárosi szórakozóhely elkülönített terméből sugároznák, jelenleg egy V. kerületi és egy nagykörúti létesítménnyel tárgyalnak. Az elképzelések szerint délután négy órától másnap reggel két óráig tartana az adás, a köztes időben pedig a korábbi műsorokat ismételnék. A TV Sziget alapítói 300 ezer nézőre számítanak.

Kalló Krisztina szerint a célközönség miatt sokan hirdetnének náluk, így bevételeik jelentős része reklámokból, szponzorációból, valamint a kábelszolgáltatóktól kapott díjakból állna össze. A hirdetők nélkül egy évig tudnának üzemelni, az induláskor ugyanis százmillió forintos összeg áll a rendelkezésükre – tette hozzá.

(forrás: Napi Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés