TV Sziget – márciustól
A cég ügyvezetői posztját Kalló Krisztina tölti be, aki korábban Friderikusz Sándor produkcióinak volt a főszerkesztője, majd a tv2 és az RTL Klub néhány műsorának producereként tevékenykedett. A TV Sziget idén júniusban indult volna, egy új, eddig meg nem nevezett munkatárs bekapcsolódása miatt azonban az adó csak jövő márciustól sugározza műsorát – nyilatkozta az ügyvezető.
Az új csatorna a 15-35 évesekhez szólna elsősorban, a műsorterv szerint egy órára 10-15 percnyi élőműsor jutna, a fennmaradó időt pedig saját gyártású műsorokkal töltenék ki. A közszolgálati programok aránya 50 százalék lenne. Az élő adást egy fővárosi szórakozóhely elkülönített terméből sugároznák, jelenleg egy V. kerületi és egy nagykörúti létesítménnyel tárgyalnak. Az elképzelések szerint délután négy órától másnap reggel két óráig tartana az adás, a köztes időben pedig a korábbi műsorokat ismételnék. A TV Sziget alapítói 300 ezer nézőre számítanak.
Kalló Krisztina szerint a célközönség miatt sokan hirdetnének náluk, így bevételeik jelentős része reklámokból, szponzorációból, valamint a kábelszolgáltatóktól kapott díjakból állna össze. A hirdetők nélkül egy évig tudnának üzemelni, az induláskor ugyanis százmillió forintos összeg áll a rendelkezésükre – tette hozzá.