hirdetés
hirdetés

Ügynökséget alapítottak az Axel Springer újmédia tanácsadói

2009-08-06
Oander néven új online kreatív- és stratégiai tanácsadó ügynökséget hoztak létre az Axel Springer újmédia üzletágának partnereiként dolgozó szakemberek.

Az internetes megjelenések kreatív és stratégiai tanácsadására szakosodott Oander Media júliustól indítja el direct sales house szolgáltatását is, Oander Sales House néven, valamint internetes tartalomprodukciós szolgáltatásokra szakosodott divízióját Oander Produkció néven.

A csapat 2007 óta dolgozik az Axel Springer Magyarország külső partnereként. Az általuk irányított kreatív team a médiavállalat számos termékfejlesztési projektjében részt vett, emellett az Axel Springer online divízióját átfogó piaci elemzésekkel, ötletmenedzsmenttel és szakmai továbbképzésekkel segítette. A csapat 2009 júniusától új formában, az Oander Media keretein belül folytatja tovább működését a két ügyvezető, Ocskay László és Radó Mátyás vezetésével.

Az Oander tanácsadói üzletága főleg komplex webfejlesztésekhez kapcsolódó termékkoncepciók, piaci elemzések, illetve részletes terméktervek megalkotására és kivitelezésének irányítására specializálódott. A cég célcsoportját jelentős részben olyan vállalatok alkotják, amelyek már jelentős és tartós múltra visszatekintő jelenlétet tudhatnak maguk mögött a média valamely területén, és piacukat online felületeken kívánják tovább fejleszteni, de tanácsadói szolgáltatásokat nyújt a vállalati kommunikációhoz kapcsolódó internetes fejlesztésekhez, és ezek komplex kommunikációs feladataihoz is.

A tanácsadó céghez kapcsolódóan szintén idén júliusától kezdi meg működését a direct sales piac új szereplőjeként az Oander Sales House is. A cég 2009 folyamán több saját online médiatermék piacra vezetését tervezi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés