Ügynökséget keres az MNB
2010-12-13
A Magyar Nemzeti Bank kommunikációs feladatokra hirdetetett tárgyalásos eljárást. A nyertessel 2013 szeptemberéig működnek együtt.
A Tenders Electronic Daily-n tette közzé a Magyar Nemzeti Bank (MNB) aktuális felhívását, amelyben kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokra keres partnert. A 2013. szeptember 30-ig tartó megbízás része lesz a tervek szerint 20 darab elsősorban társadalmi célú kampány, 15 darab belső kommunikációs akció és 15 darab társadalmi edukációs célú esemény szervezése.
Az alkalmasság feltétele, hogy a jelentkezőnek az előző három évből legalább három nettó 15 millió forint (médiaérték nélküli) bekerülési költségű kommunikációs kampány referenciájával kell rendelkezni, valamint elvárás a legalább öt nettó hárommillió forint értékű rendezvényszervezési feladatok ismertetése is.
A kiírás szerint a jelentkezőknél lenni kell hatéves szakmai gyakorlattal rendelkező kreatívigazgatónak és account directornak, öt év tapasztalatot várnak el a senior art directortól, a senior copywritertől, a stratégiai tervezőtől a pr-szakembertől, a produkciós vezetőtől, a rendezvényszervezési vezetőtől, valamint a két-két senior accounttól és a grafikustól, míg a két rendezvényes szakembertől legalább három év gyakorlat szükséges.
A pályázó cégeknek igazolniuk kell, hogy kreatív- és rendezvényszervezési munkájukért legalább egy hazai díjat, vagy nemzetközi verseny shortlistes helyét elérték.
A tárgyalásos az MNB öt részvételi jelentkezőt kér majd fel ajánlattételre, méghozzá azokat, akik a hazai és nemzetközi díjak alapján adott pontértékekből a legnagyobb pontszámmal rendelkeznek.
A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer.
Az ajánlattételi határidő január 10-e, a kiválasztott jelentkezők részére január 31-ig küldik el a felhívást.